PREINSCRIPCIÓ 21-22

Benvolgudes famílies,

Novetat:  MATRÍCULA DEFINITIVA CURS 2021-2022

Matrícula definitiva de l’alumnat admès en la Preinscripció 2021-2022

Per qualsevol dubte adreceu-vos a secretaria.

Us deixem l’enllaç amb les llistes definitives d’assignats / des, preinscrits i llista d’espera.

Número per determinar l’ordre en cas d’empat: 69.448

En aquest article anirem fent un recull de tota la documentació i els pasos a seguir a l’hora de poder formalitzar les vostres preinscripcions i tot el procés de matriculació. Recordeu que tot el procediment es pot realitzar de manera telemàtica. Només pels casos excepcionals aquí teniu l’enllaç per poder sol·licitar cita prèvia.

CALENDARI CITA PRÈVIA PREINSCRIPCIÓ 21-22

Qualsevol dubte que tingueu pel que respecte al procés de preinscripció i per la tramesa de documentació us podeu dirigir a la direcció de correu electrònic: preinscripcio@escolamarinada.cat

D’altra banda, posem a la vostre disposició els següents documents relatius a informacions del centre:

Actualitzat a 19/04/21