DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau)

Bon dia a tothom !!!

Us informem que aquest divendres vàrem celebrar l’escola el DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau)
Enguany, l’hem dedicat a reflexionar sobre la nostra escola, l’escola que volem, l’escola que somiem, el dret a l’educació de tothom,…i hem omplert l’entrada principal de banderoles de colors plens de missatges i de somnis.

Aquesta activitat va lligada i relacionada amb el treball que s’ha fet també a tot el municipi amb els alumnes de 4t de Primària i de l’ESO a la placeta d’OCATA. Un muntatge que es podia visitar durant el passat cap de setmana.

Podeu veure les fotografies fent clic en el cartell.