EL COSMOS ARRIBA A L’ESCOLA DE LA MÀ DEL MALLORC’ART

Quan un entra al vestíbul de l’escola sembla que en qualsevol moment sortirà flotant en gravetat zero. I és que els nostres infants i les nostres mestres s’han tornat a superar i l’entrada ha quedat espectacular! Per si no l’heu pogut veure encara o si aneu despistats sobre què treballa cadascun, aquí us deixem una curta explicació i algunes fotografies.

Els nens i nenes d’infantil treballaran tot el que està relacionat amb el dia i la nit, així que han fet uns mòbils ben brillants dels astres que amb la seva aparició marquen el dia i la nit: el sol, la lluna i les estrelles.

Els i les alumnes de cicle inicial han fet aquest coet tan imponent per poder fer d’astronautes i viatjar amb les diferents agències espacials del món. De fet, no sabem si encara són a l’escola o estan en òrbita realitzant experiments a la ISS.

Cicle mitjà han fet uns nous amics una mica estranys (tenen dos caps!) però que estan molt interessats en aprendre coses sobre la Terra i s’han posat a la feina ben ràpidament.

I per últim, però no per això menys espectacular, les nenes i els nens de Cicle Superior s’han atrevit amb una representació plàstica del Big Bang, la gran explosió que va crear el nostre univers!

També han creat un planeta nou, Acrollam, i ens han compartit el seu diari de viatge!

Com veieu, hem començat ben fort! Prepareu-vos doncs pel que us esperarà a les portes obertes del Mallorc’art!