SEGURETAT A LES XARXES . Xerrada de la G.U. a l’alumnat de sisè

SEGURETAT A LES XARXES . Xerrada de la G.U. a l’alumnat de sisè.

Al mes de març l’alumnat de sisè hem participat en una xerrada sobre la seguretat a les xarxes  , on s’han exposat els perills que podem trobar a internet ( atemptat a la privacitat , introducció de virus , suplantació de la personalitat ) així com les mesures que cal prendre per tal d’evitar-los.

Hem conegut algunes estratègies que utilitzen els delinqüents informàtics  per enganyar l’usuari/ària i algunes són sorprenents.

També hem pogut resoldre molt dubtes . Les respostes que ens han donat ens faran canviar alguns hàbits erronis en l’ús de les xarxes socials , jocs  i ús d’internet en general.

ESTEM EN GUÀRDIA!