5è: Cantània a l’Auditori de Barcelona

Aquesta setmana, els nens i nenes de 5è han anat a l’Auditori de Barcelona a interpretar el concert de la Cantània “El naufragi”. Ha sigut espectacular i ho han fet molt bé. Ens han acompanyat un munt d’instruments: el violí, la viola, el violoncel, el contrabaix, el baix elèctric, la flauta, la trompeta, el piano i diferents instruments de percussió. També ens ha agradat molt escoltar als protagonistes de la història (la Martina i en Biel) que canten de meravella. Volem felicitar a tots els i les alumnes pel gran treball que han fet durant aquests mesos i que aquesta setmana ha donat els seus fruits fent un magnífic concert. Aquí teniu una foto de l’assaig.