PRIMERES ACTIVITATS D’ESCOLA VERDA

Hola!
Com passa el temps, oi? Ja som ací de nou i amb il·lusió renovada.

Volem presentar-vos algunes activitats que de moment estem portant a terme dins el projecte d’Escoles més Sostenibles.

Alguns companys de P-5 ens vam fer una visita al pati de primària per tal de collir fulles aromàtiques. Alguns nens i nenes de primària els van ajudar i van aconseguir omplir una bossa ben grossa.

L’alumnat de tercer amb l’ajut dels tutors estan portant a terme dues experiències: aconseguir observar com surten arrels noves a tiges que hem esporgat d’uns arbusts i fer seguiment de què passa quan soterrem una boleta de paper d’alumini dins la terra i el mateix però amb un tros de pell de plàtan.
A quart, tenim en creixement unes llavors de julivert que ja han germinat i estem ben il·lusionats esperant el moment de trasplantar-les al pati de primària.

El nou equip d’Escola Verda d’aquest curs ja està en marxa! Els hi donem la benvinguda!

I per acabar agrair molt i molt el servei que des de l’AFA han fet les famílies en el reg de les plantes aquest estiu.Sense vosaltres aquestes margarides florides no hi serien!