EL PUNT VERD A L’ESCOLA CURS 2020-21

El 9 de febrer vam rebre la visita del Punt Verd mòbil a l’escola. Els nens i nenes de la comunitat de petits, de mitjans  i de grans, van aportar de casa diversos materials pel seu reciclatge. L’alumnat podia portar: roba, calçat, aparell elèctrics petits, radiografies mòbils  i piles entre d’altres coses. Al llarg de tot el matí i començant pels més petits, tots els nens de l’escola han anat passant en grups bombolla i abocant les deixalles al compartiment que pertocava Des de la comissió d’ Escoles més Sostenibles agraïm de debò a les famílies la seva participació, ja que a través dels seus fills i filles venen col·laborant any rere any en aquesta activitat tan necessària.