BON DIA MUSICAL!

Des de fa dos cursos, l’entrada a l’Escola ve acompanyada de música que es pot sentir des de l’obertura de les portes fins al seu tancament.

A iniciativa de la reunió de delegats i delegades alumnes (que ha agafat el nom de La Gran Reunió) del 1r trimestre, aquest any vam fer que, a partir del 2n trimestre, les cançons fossin triades per les respectives classes. Vam decidir ampliar la participació a les mestres de cada cicle, al personal d’administració i serveis i al personal de neteja. El resultat és una barreja eclèctica i variada però que s’escolta molt bé!

Les hem desordenat i us hem preparat una llista de reproducció a You Tube perquè les pugueu escoltar i, si us ve de gust, podeu comentar l’article i dir de qui penseu què és cada cançó. No s’hi val a dir la de la vostra classe!