EGG DECORATION & EASTER EGG HUNT

Our students learn about English culture, practice language content and they have sooo much fun!

The week before Easter break, students from different levels have learned about Easter traditions in the English culture. Definitely, the most popular and favorite ones are decorating eggs and the Easter… Llegeix més»

11F: EL DIA DE LES DONES I LES NENES EN LA CIÈNCIA

El dia 11 de febrer se celebra el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. Els objectius d’aquesta celebració són fomentar la participació de les dones i nenes en el camp de la ciència i eliminar qualsevol discriminació laboral contra les… Llegeix més»

EL 8M A L’ESCOLA

Durant la setmana prèvia al 8 de març a l’escola hem llegit contes i llibres triats pels alumnes i de caràcter clarament coeducatiu.  A partir dels títols triats, s’ha promogut un treball d’anàlisi, de crítica i de compromís amb els principis de la coeducació, adaptat… Llegeix més»

EL PUNT VERD A L’ESCOLA CURS 2020-21

El 9 de febrer vam rebre la visita del Punt Verd mòbil a l’escola. Els nens i nenes de la comunitat de petits, de mitjans  i de grans, van aportar de casa diversos materials pel seu reciclatge. L’alumnat podia portar: roba, calçat, aparell elèctrics petits,… Llegeix més»

FEM EL DNI D’UN ANIMAL

A quart hem estudiat els ecosistemes. Hem estat molt enfeinats buscant informació sobre un animal autòcton d’un ecosistema de Catalunya. Primer hem buscat informació amb els Ipads, després hem fent la fitxa tècnica a l’aula d’informàtica i per últim una exposició oral.

FEM DE GUIES

Hola famílies,
aquest segon trimestre, els Linxs i Pumes estem molt engrescats a crear la nostra guia de Barcelona per poder convertir-nos en uns bons guies de la nostra ciutat i estar preparats per si ens arriba algun company nou a l’escola o algun amic de… Llegeix més»

3rd GRADE FASHION SHOW

Third grade has been working on a project about Costumes and Descriptions of people; learning vocabulary about clothes, facial features and other language content to make descriptions either orally or written.
As a final activity, students have performed a fashion show in which they presented their… Llegeix més»