EL PUNT VERD A L’ESCOLA CURS 2020-21

El 9 de febrer vam rebre la visita del Punt Verd mòbil a l’escola. Els nens i nenes de la comunitat de petits, de mitjans  i de grans, van aportar de casa diversos materials pel seu reciclatge. L’alumnat podia portar: roba, calçat, aparell elèctrics petits,… Llegeix més»

FEM EL DNI D’UN ANIMAL

A quart hem estudiat els ecosisitemes. Hem estat molt enfeinats buscant informació sobre un animal autòcton d’un ecosostima de Catalunya. Primer hem buscat informació amb els Ipads, després hem fent la fitxa tècnica a l’aula d’informàtica i per últim una exposició oral.

FEM DE GUIES

Hola famílies,
aquest segon trimestre, els Linxs i Pumes estem molt engrescats a crear la nostra guia de Barcelona per poder convertir-nos en uns bons guies de la nostra ciutat i estar preparats per si ens arriba algun company nou a l’escola o algun amic de… Llegeix més»

3rd GRADE FASHION SHOW

Third grade has been working on a project about Costumes and Descriptions of people; learning vocabulary about clothes, facial features and other language content to make descriptions either orally or written.
As a final activity, students have performed a fashion show in which they presented their… Llegeix més»

CARNAVAL 2021

Aquesta setmana passada ha estat la setmana més boja de l’any a l’escola!
Divendres va aparèixer la Reina Carnestoltes, disfressada de científica, i ens va explicar totes les consignes que hauríem de seguir durant la setmana següent. El dilluns, va tocar portar unes ulleres ben originals;… Llegeix més»

Coeduca’t News

COEDUCA’T NEWS

Des de l’escola Mallorca us presentem el plafó “Coeduca’t News”. Cada mes el podem observar i enriquir-nos de la informació nova que anem aportant en relació a l’àmbit de la coeducació i la perspectiva de gènere. Hi trobem informació diversa classificada en… Llegeix més»

BCN NEGRA, INTERROGATORI EN TERCER GRAU: CONEIXEM EN FELIP MARLOT I ENS ARRIBEN LES RESPOSTES D’EN JOAQUIM CARBÓ

Com us vam explicar en l’article anterior, les classes de 6è hem estat llegint el llibre de “Les vacances d’en Felip Marlot”. La setmana passada us explicàvem que estàvem preparant l’interrogatori presencial d’en Felip, el protagonista de la història, i que també havíem preparat les… Llegeix més»

DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

Benvolgudes famílies,

En aquest article us volem compartir la feina feta pel DENIP d’aquest curs.

L’alumnat de l’escola ha treballat els valors i ha fet un dibuix a partir de la cançó de Xiula “Mirada Estràbica”.

Us els mostrem en aquest vídeo:

CONTACTEM AMB UN ESCRIPTOR : JOAQUÍM CARBÓ – LES VACANCES DE FELIP MARLOT II

Els nens i nenes de sisè hem rebut la visita a la nostra aula de l’Oriol T.   Aquesta trobada ens ha permès opinar sobre la novel·la que hem llegit : Les Aventures d’en Felip Marlot . També hem pogut comentar quines frases fetes hem descobert al llibre, així com explicar quins tocs de campanes apareixen al text.

L’Oriol ens ha proposat protagonitzar un vídeo on hem pogut enregistrar les preguntes que volem fer arribar a l’autor del llibre, Joaquim Carbó, que malauradament no podrà venir a l’escola. Tenim molta curiositat per conèixer les respostes a les nostres qüestions. A continuació el podeu visualitzar.

Ah!… Al mes de febrer rebrem a la nostra aula una altra visita emocionant: un detectiu privat …Però això és una altra història… Quin misteri!