DESITJOS LITERARIS

Atenció! Alumnat de 4t, 5è i 6è!

Recordeu que d’ara i fins el 19 de novembre, podeu demanar els títols que trobeu a faltar a la Biblioteca de l’Escola i creieu que poden agradar a d’altres nens i nenes del centre.

És molt senzill, escriviu en un paper el títol del llibre, l’autor, l’editorial i no us oblideu de posar el vostre nom! Llavors heu d’anar a la Biblioteca, buscar la bústia verda i introduir-hi el paper.

Animeu-vos! Esperem que hi hagi moltíssims desitjos!

MOSTRA DE TREBALLS FAMILIARS DE MALLORCA TARDOR I CELEBRACIÓ DE LA TARDOR A L’ESCOLA

Famílies!
us volem compartir les fotografies de la mostra de treballs familiars de Mallorca Tardor, que com cada any va ser un autèntic èxit, ple d’imaginació i de propostes espectaculars. Un any més us volem donar les gràcies per la vostra col·laboració! Si no vau tenir… Llegeix més»

RÀDIO MALLORCA PODCAST