CERTAMEN VIRTUAL DE LECTURA EN VEU ALTA

Per aquestes dates, a l’Escola amb Cicle Mitja i Cicle Superior hauríem estat celebrant i preparant la final del Concurs de Lectura en Veu Alta. És un moment de molts nervis i la lectura està per tot arreu, així que, hem decidit celebrar-lo igual fent-li unes petites variacions. Aquest any el text que llegireu a les semifinals serà d’en Gianni Rodari, ja que enguany se celebra el 100 aniversari del seu naixement.

Si sou alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è podreu enviar el vostre vídeo llegint perquè el jurat valori la vostra lectura a l’adreça de l’Escola: ceip-mallorca@xtec.cat. Si voleu practicar abans de gravar el vostre vídeo, agafeu la idea dels “Contes per telèfon” i feu-lo servir per llegit el fragment a avis, àvies, tiets, tietes… que segur que estaran encantats!

Us podeu descarregar els fragments per llegir clicant als següents enllaços.

TEXT 3R

TEXT 4T

TEXT 5È

TEXT 6È

Com sempre, passaran dos alumnes per nivell a la final i en aquest moment, haureu de llegir un fragment que hàgiu triat dels llibres que tingueu per casa.

Animeu-vos! Esperem rebre un munt de vídeos!