PUNT VERD, ESCOLA VERDA!!

Divendres 28 d’abril quan eren les 8:30 del matí la conserge de l’escola, la nostra Virgínia, va coincidir a la porta de l’escola amb un vehicle ben especial: el Punt Verd Mòbil  que ens acompanyaria davant de l’escola fins gairebé quarts d’una.
Al llarg de tot el matí i començant pels més petits, tots els nens de l’escola han anat passant i abocant les deixalles al compartiment que pertocava segons els diferents materials: piles, metalls, sabates, plàstics, electrònica, aerosols…
Eren sis esglaons els que havien de pujar els nens i nenes per arribar al camió. Sis esglaons per fer l’escola i la ciutat més sostenibles. Amb certa ansietat, els nostres alumnes feien la pujada. Amb un somriure, la baixada!

Ho compartim amb vosaltres i us donem gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració!