FESTA DE CLOENDA DE LES ESCOLES + SOSTENIBLES

El dijous, sis de juny pel matí, l’ escola Mallorca va participar a la gran festa de cloenda de les Escoles Sostenibles.

Un petit grup d’alumnes representants, acompanyats per l’Alícia i la M. Àngels, vam passar tot un matí en contacte amb la natura. El lloc triat aquesta vegada va ser els jardins de Joan Brossa a la muntanya de Montjuïc: tant a prop de l’escola i tan lluny de l’ambient urbà! Tot fent la descoberta de l’entorn (bany de bosc!) vam participar en dos tallers, el primer sobre els porcs senglars i el segon sobre els insectes.

Al final, a la plaça de La Sardana ens vam aplegar tots els grups per fer la cloenda: un joc d’endevinalles sostenibles i una mica de ballaruca amb la nostra cançó d’identitat. En resum, un matí ben verd i blau per carregar piles de cara al proper curs. Ànim Escola Verda! Sou el futur del Planeta!