Material escolar

Aspectes a tenir en compte

• LA BATA:

Els alumnes de Ed. Infantil i cicle inicial  porten bata durant tot l’horari escolar. També cal que portin una bata apart per fer plàstica.

Els alumnes de cicle mitjà i superior no porten bata, però han de tenir una bata/samarreta a l’escola per plàstica.

• LA ROBA D’EDUCACIÓ FÍSICA:

L’ alumnat d’ed. Infantil i Primària ha d’anar amb roba i calçat esportiu el dia que facin ed. Física. A més, l’alumnat de primària (de 3r a 6è) ha de dur també  una samarreta de recanvi, una tovallola petita i sabó.

• EL MATERIAL:

Al full informatiu d’inici de curs de cada grup classe s’informa del material que cada alumne ha de portar. Els alumnes han de pagar una quota de material trimestral (30€) per al  material d’ús comú.

• L’AGENDA:

És el mitjà de comunicació habitual entre pares i escola. És recomanable que la utilitzeu sempre que necessiteu comunicar-vos amb les mestres. És molt important revisar-la diàriament.

• TOVALLOLA EIXUGAMANS:

Cal que cadascú porti la seva tovallola per eixugar-se les mans després de rentar-se-les. El divendres es porta a casa per a ser rentada.

• ABSÈNCIES ESCOLARS

Si un dia, per qualsevol motiu,  el/la  vostre/a  fill/filla  no pot assistir a l’escola cal que aviseu mitjançant l’agenda escolar amb antelació o bé, truqueu o envieu un mail al centre si no ho heu pogut preveure. (a8016070@xtec.cat)