TUTORIALS CLASSROOM

Google Classroom, serà el sistema que utilitzaran els alumnes de 3r a 6è per tal de tenir aquest contacte alumne-escola que no podrem tenir degut al confinament.

Google Classroom funciona com una xarxa social, té un mur on es poden deixar missatges, comentaris o tasques. Ha estat dissenyat per ajudar als professors a crear i rebre els deures dels alumnes. Cada alumne trobarà dins el seu correu @escolamadrenc.cat un enllaç cada vegada que el/la seu/seva mestre/a li demani una tasca.

A la pàgina de “tasques” els alumnes poden analitzar el seguiment d’allò que han de presentar i poden començar a treballar fent “clic”. Els professors poden veure ràpidament qui ha fet i qui no el treball a temps real i puntuar els treballs. Els mestres de l’Escola Madrenc afegiran tasques els primers dies de la setmana i deixaran fins els primers dies de la setmana següent perquè els alumnes puguin fer el que se li demana. Sempre caldrà un retorn per part de l’alumne/a al/la mestre/a.

AQUÍ TENIU UN PETIT TUTORIAL DE COM ELS ALUMNES HAN DE FER LES TASQUES AL CLASSROOM

ENTREM A CLASSROOM PAS A PAS

COM ENTRAR AL NOSTRE CORREU