Instal·lacions

L’ESCOLA MADRENC consta d’un edifici de nova construcció amb la última tecnologia pel que fa referència a l’ergonomia i climatització.

dos espais diferenciats, a la part nord hi trobem l’aula digital, aula de música, despatxos de direcció i secretaria i el menjador escolar. Al primer pis d’aquesta ala nord hi trobem les aules de primària i també les tutories de primària on s’hi desenvolupen activitats pedagògiques de desdoblaments, anglès…

a l’ala Sud hi trobem les aules d’Infantil, les tutories d’infantil i una sala polivalent per fer-hi entre d’altres activitats, psicomotricitat.

També hi trobem l’aula de biblioteca, la sala de mestres i una aula per l’AFA.

Dos patis separats un per infantil i l’altre per primària i una pista amb cistelles de bàsquet, portaries de futbol i un gimnàs completen aquest edifici que és la nostra escola.