Orientacions CS 25-29 de maig de 2020.
L’expressió escrita i el dibuix dins la Setmana de l’ed. Física.
Els animals
L’Edat Moderna: Els Àustries menors
Ed. Física:
Aquesta setmana, haguéssim portat a terme la Cursa Solidària el dimarts dia 26 de maig de 2020. Hem decidit celebrar la Setmana de l’Educació Física. Podeu enviar-nos vídeos de participació si voleu.
Per tant veureu que aquesta setmana hi ha més feina d’ed. Física. La trobareu a la pàgina web del centre: https://agora.xtec.cat/ceip-leseres/
Valors:
Aquesta setmana anem a treballar la ira, una emoció molt forta que de vegades ens sorprèn i ens mostra coses no massa bones de nosaltres mateixos.
- Haureu de reconstruir les següents frases cèlebres del retallable, i enviar-me les frases que hagueu descobert de forma correcta. Vigileu! També hi apareix la persona que ha dit la frase (l’autor) i si no en té, serà anònima.
- Veureu que hi ha tres nivells de frases, el nivell 0 és el més fàcil, l’1 és una mica més difícil i el 2 és el més complicat. Proveu a veure si us en sortiu, no passa res si no les feu totes!
- Un cop hagueu reconstruït les frases, escolliu la que més us hagi agradat, escriviu-la en un color perquè ressalti i expliqueu perquè l’heu escollida i quin significat té la frase per vosaltres.
Aquí teniu l’enllaç al retallable de les frases cèlebres :
https://drive.google.com/file/d/109uy496yWi6esN6NEx7Vi3gUoyC47aS6/view?usp=sharing
Religió:
Hola!
Aquestes setmanes farem una tasca anomenada: El rostre de Jesús. Com era Jesús físicament a la seva època? Haureu de buscar per internet pintures, escultures o obres d’art amb el rostre de Jesús i compartir-les a la presentació existent com la diapositiva d’exemple.
A poc a poc completem el projecte! Tasca per tasca! Així doncs no patiu que #totaniràbé!
_____________________________________________________________________________


