#aquiproubullying

Des de l’escola participem en el Programa d’innovació pedagògica #aquiproubullying, impulsat per la Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa del Departament d’Educació, que promou el benestar emocional de l’alumnat, la implicació individual i col·lectiva en la millora de la convivència, i la sensibilització envers l’assetjament escolar com a factors clau en la prevenció. A banda, promou estratègies de detecció preventiva continuada, estructures de tipificació i pautes en el procés d’abordatge de situacions d’assetjament i ciberassetjament escolar.

Compartim el Protocol d’Actuació davant l’assetjament escolar, així com les funcions que realitza la comunitat educativa del nostre centre.

protocol #aquiproubullying

funcions #aquiproubulling