VOTV entrevista als alumnes del projecte Erasmus+

El passat 17 de novembre ens va visitar VOTV, la televisió del Vallès oriental, per entrevistar a l’alumnat que forma part del projecte Erasmus+. Van entrevistar al grup que va participar a la mobilitat de Turquia i al grup d’alumnes que formarà part de la mobilitat de Lituània del següent 5 de desembre.

VOTV ha fet un reportatge molt bonic on expliquen l’objectiu del projecte i on els alumnes expliquen com és el joc que vam jugar a Turquia i com era el seu dia a dia allà. Els alumnes que participen a la mobilitat de Lituània expliquen la seva motivació i inquietuds per fer aquest viatge.

Des d’aquí volem agrair l’interès de VOTV en aquest projecte i per ajudar-nos a fer-ne difusió.

Us deixem el reportatge perquè el pugueu gaudir.