Visita a l’institut de Centelles

Avui l’alumnat de 6è, hem visitat l’institut Pere Barnils de Centelles amb la finalitat de conèixer la que serà la nostra pròxima parada al llarg de la nostra vida d’estudiants.

Tot i que alguns i algunes ens imaginàvem el lloc molt diferent del que ens hem trobat, ja que teníem al cap els típics instituts Nord Americans de les pel·lícules. Ens ha sorprès i agradat molt fer aquesta visita, pel fet que hem pogut conèixer el lloc, visitar algunes aules i a sobre, alguns i algunes alumnes, que ja estan cursant primer i 4t de l’ESO allí, ens han acompanyat i explicat les seves experiències i ens han resolt els dubtes que teníem.