UNA VISITA MOLT ESPERADA A 6è.

Els alumnes de 6è. hem tingut la sort de rebre la visita d’uns ex-alumnes de la nostra escola i que ara van a l’institut Pere Barnils: Emma Alexandre, Júlia Geli i Adrià Teixidor, tots ells de 4rt. d’ESO. També ha vingut Cloe Lozano de 1r. d’ESO. Anaven acompanyats per David Morató, coordinador de l’ESO i per la Susi, professora del Projecte Coach que porta a terme l’Institut i que té com a objectiu que alumnes de 4rt. d’ESO, de manera voluntària, facin un acompanyament als alumnes de 1r. (reforços de matèries, ajuda en la gestió d’alguna problemàtica concreta i realització d’activitats de dinamització entre tots els alumnes de 1r. de l’ESO).

Els nois de 4rt. d’ESO ens han explicat moltes coses sobre del funcionament de l’institut i els hem fet un munt de preguntes i la Cloe ens ha explicat com ha estat de senzilla la seva adaptació a l’institut.

La propera setmana els tornarem la visita i serem nosaltres qui anirem a l’institut Pere Barnils. Allà ens esperaran els alumnes del Projecte Coach per fer-nos una ruta guiada per l’institut i seguir contestant les preguntes que avui ens hagin quedat al tinter.

En tenim moltes ganes!