TU POTS SALVAR VIDES. NOSALTRES ESTEM A PUNT!

Com cada any, els alumnes de l’escola La Muntanya participem a La Marató de TV3 aportant les manualitats que fem i que permetran ajudar a recaptar diners per a la investigació de les malalties minoritàries.

Els del Cicle Grans ja les tenim a punt i els de Cicle Mitjans i Petits gairebé!

El dia 15 de desembre a les 12 h del migdia a la Plaça Major d’Aiguafreda podreu trobar polseres, davantals i bossetes de roba estampades amb motius nadalencs, llapis amb decoracions  també nadalenques i… moltes coses més!

Ens agradaria molt que vinguéssiu. Sigueu solidaris!  Ajudeu-nos i col.laboreu comprant!

ANIMEU-VOS!