TOTA L’ESCOLA MARXEM D’EXCURSIÓ

Dimecres 20, tots/es els/les alumnes de l’escola i els/les mestres vam anar a L’Esquirol, la Bertrana a passar el dia.

Durant el dia vam fer diferents activitats per conèixer més bé les emocions. Ens van explicar que les 7 emocions més importants són:

Vergonya: Ens ajuda a comportar-nos adequadament en situacions diferents
Alegria: Serveix per viure el plaer i per crear vincles amb altres persones
Sorpresa: Sorgeix quan hi ha algun imprevist i ens ajuda a estar alerta
Tristesa: Per fer front al dol, les pèrdues, les ruptures i/o canvis.
Ira: Genera energia per preparar l’atac davant d’una amenaça
Fàstic: És un rebuig cap a alguna cosa que es creu que és bruta, perillosa o desagradable.
Por: Ens ajuda a sentir allò que és perillós, poden ser coses reals o que ens imaginem.

A partir d’aquesta sortida buscarem els noms de les classes i començarem a treballar l’Eix transversal d’aquest curs que és: L’ARBRE DE LES EMOCIONS

Ens ho vam passar genial ja que vam poder compartir moments tots/es junts/es.

Fotos CICLE PETITS: I3   I4   I5

Fotos CICLE MITJANS: 1r   2n   3r