Sortida de 4t el Montseny a l’escola III

Els de 4t, dimecres 18 d’abril hem fet l’última sortida d’aquest curs a la Riera de Martinet dins del projecte ” El Montseny a l’escola”. Hem pogut comprovar les diferències de cabal, temperatura i velocitat de l’aigua de la riera. En aquesta ocasió el treball de comprovació de dades, així com de recerca de petits invertebrats l’hem fet per grups. Ha estat una bona experiència!

A més hem pogut gaudir d’un paisatge preciós, les pluges tant abundants que hem tingut últimament. Hem fet una fitxa d’observació a classe quan hem arribat a l’escola. Esperem que us agradin les fotos!