SETMANA NADALENCA 1rB

L’última setmana d’escola del primer trimestre va estar plena d’emocions i de diversió que ens va permetre aprendre moltes coses tot preparant les festes de Nadal.

Vam decorar els vidres de la classe, tot pintant uns mandales amb paper vegetal. El ninot de neu de la portada de l’àlbum ens va quedar molt divertit!

Els assajos de l’actuació nadalenca,  van anar d’allò més bé! Vam gaudir de dues sessions de cinema: una de curta, veient un episodi de Les Tres bessones i el Pare Noël, que ens va permetre reflexionar sobre les joguines bèl·liques i una de més llarga, amb crispetes incloses, tot veient la pel·lícula “Canta”.

Va ser emocionant escriure la carta pels Reis Mags. La visita dels patges a la pista de l’escola ens va deixar bocabadats.

Vam gaudir fent figures nadalenques amb pasta de sal que vam amassar nosaltres mateixos.  També vam tenir alguna estoneta per treballar amb les propostes del Pot d’Activitats.

Ja ho veieu! La setmana pre-Nadalenca va ser molt intensa!