Setmana de la salut

DILLUNS 27 DE MAIG FINS DIVENDRES 31

PROGRAMA SI   (SALUT INTEGRAL)

UNA SETMANA PLENA D’ACTIVITATS I SORPRESES!   (FOTOS)

Dilluns 27: Els més petits de l’escola ens han explicat en que consisteix el Programa Si! i l’Eva Roma ens ha fet unes sessions de ioga.

I a la tarda, sorpresa!! mireu qui ha vingut…………….. El Doctor Ruster i el Cardio!!

Dimarts 28: Avui hem continuat amb les sessions de ioga, hem començat a fer la coreografia del ball i a la tarda jocs tradicionals al pati de l’escola. Els avis de la residència la Font venen a l’escola a jugar amb nosaltres. Que divertit! (FOTOS)

Dimecres 29 (FOTOS): Aquest mati, la Queralt, dietista del CAP de Centelles, ha vingut a l’escola i ens ha explicat com fer entrepans i sucs saludables. A la tarda han vingut els avis de la residència de Can Caló a participar en els jocs tradicionals.

Dijous 30 (FOTOS): Avui els ha tocat als nens del cicle petits fer ioga amb l’Eva. S’ho han passat molt bé!. Els nens i nenes de 5è han fet una exposició als alumnes de 1r i 2n de tot el que han après amb la Queralt. A la tarda han vingut les famílies a jugar amb nosaltres. Ha estat una tarda magnífica!

Divendres 31 (FOTOS): Avui hem fet la cloenda de la setmana de la salut!. Pel matí hem preparat entrepans i batuts saludables i els més petits brotxetes de fruita. A la tarda ho hem passat molt bé amb les famílies. Hem ballat amb el Cardio i el Doctor Ruster i després hem berenat tots junts. Abans de marxar les famílies han pogut visitar les exposicions que han fet els alumnes durant tota la setmana.

Ha estat una setmana plena d’emocions i hem après com tenir un cor saludable. A les famílies les hi ha agradat molt!