SETMANA DE LA SALUT

Aquesta setmana és la setmana de la salut a l’escola.

He fem un munt d’activitats: Ens ha vingut a donar la benvinguda el Cardio, hem fet pilates amb la Carme,  jocs cooperatius al pati, entre tots els nens i nenes de les classes hem preparat una recepta saludable, hem fet activitats per treballar les emocions, ens han vingut a fer una xerrada de l’Apilo pels/les alumnes de 5è i també una xerrada d’Intermon pel cicle grans i els infants de 3r i hem ballat la coreografia del Cardio.

Ha estat una setmana on hem treballat el cos, l’alimentació, l’activitat física i les emocions.

Us deixem un recull de fotos de totes les activitats. Esperem que us agradin.