Santa Cecília

Celebrem Santa Cecília a l’escola. Una festa que commemora la patrona de la música. Un dia musical en què hem fet una jornada conjunta a la pista. Hem iniciat l’espectacle amb dos presentadors/es de 6è que donaven pas a cada una de les classes.

P-3 “La cançó de la felicitat”

P-4 Ball Jump

P-5 Olles, olles de vi blanc.

1r Ball rap familiar

2n Cançó rap familiar

3r Ball Jump

4t Versió Supermercat Lildami

5è A i B Ball Hip-Hop

Rap sobre Aiguafreda i l’escola la Muntanya de creació pròpia.

Seguidament, hem construït tres tipus d’instruments un a cada cicle. Els més petits han fet una guitarra amb cartró i gomes elàstiques. Els mitjans han fabricat un tambor oceànic fet a partir de paper vegetal i llenties que produeix un so similar a les onades del mar. Per últim, el cicle grans han muntant una pandereta amb picarols a partir de la unió de dos plats de cartró. Fent ús de papers de colors, coles i cintes els hem personalitzat.

A la tarda tots els i les alumnes de primària hem assistit a la biblioteca de l’escola per veure el “Tastet Musical” a càrrec d’un dels professors l’Escola de Música d’Aiguafreda que a partir de dos contes sobre l’origen del violí i didjeridú i una taula de mescles ens ha tocat en directe “La Primavera de Vivaldi” i una cançó tradicional australiana.

Fotos Cicle Petits

Fotos Cicle Mitjans