SANTA CECÍLIA

El divendres 22 de novembre, tota l’escola,  vam celebrar Santa Cecília.

Durant el matí vam fer un tour per l’escola veient  actuacions que feien alumnes, mestres i famílies.

A la biblioteca hi havia la Cecília (mare d’un alumne de l’escola) que ens va cantar algunes cançons i també ens va convidar a ballar.  Volem felicitar-la, té una veu preciosa!.

A l’aula de música hi podíem veure a l’Alba (mestra de música) tocant l’acordió. Molt bé Alba ets una crak!

A l’aula d’anglès, la Paula (mestra de musica) ens va cantar unes cançonetes acompanyades de la guitarra. Felicitats Paula ens ha agradat molt escoltar-te!.

A l’aula de l’escola de música, l’Audal, amb la bateria, ens va ensenyar l’estil que té tocant aquest instrument. I el Fend i l’Elisabet, ens van tocar unes peces musicals amb el piano. Felicitats a tots tres ho heu fet genial!.

A la classe de psicomotricitat  vam ballar amb el Karaoke que ens havia preparat la Dolors (mestra d’anglès). Ens ho vam passar molt bé!

Després de l’estona del pati vam ballar, davant de tots els nens de l’escola, les cançons i els balls que vam estar assejant per aquest dia. Som uns artistes!

Ha estat un dia ple de música!