RENOVACIÓ DEL CONSELL D’INFANTS D’AIGUAFREDA

El passat 20 de novembre es va constituir a l’Ajuntament d’Aiguafreda el nou Consell d’Infants d’enguany, amb la presència de l’alcalde Miquel Parella i del Punt Jove, que és qui dóna suport als nens que en formen part (dos alumnes de 5è i dos de 6è de la nostra escola).

Durant l’acte vam acomiadar els nens de 6è del curs passat i van entrar en el seu lloc els de 5è d’aquest any. Els agraïments i els bons propòsits regnaven per tots costats.

Com cada curs, els nous consellers han estat escollits pels seus companys, fent campanya i votant a les aules de l’escola La Muntanya.

Aquest senzill i a la vegada gran acte, els està preparant per ser bons ciutadans, amb capacitat de decidir allò que volen fer i que volen que facin els qui governen. Qui sap si algun d’ells no serà qui estigui assegut a algun dels escons del Parlament!

Aquest anys les propostes dels nous consellers hauran d’afavorir millores pel canvi climàtic al nostre municipi. Els nens sempre ens sorprenen per la seva sinceritat i transparència. Coneixent-los, estigueu segurs que estarem en bones mans! Ells són el nostre futur.