Projecte Emprenedoria: Cooperativa Petites Creacions

Avui hem posat punt i final en el pojecte d’Emprenedoria. Aquest projecte neix en el marc del Projecte CuEmE (Cultura Emprenedora a l’Escola). Durant aquest curs escolar els infants han creat i gestionat una cooperativa escolar amb el recolzament de l’escola i les famílies. El nom de la cooperativa que han creat és “Petites Creacions”. El sí d’aquest projecte respon, a nivell curricular, al fet que a final de l’etapa d’educació primària s’han d’avaluar les competències bàsiques de l’àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria que encaixen perfectament en aquesta tipologia d’activitats i foment de la cultura emprenedora.

Aquest projecte es va iniciar des d’inici de curs. Dedicàvem la tarda del divendres a seguir totes les fases necessàries que calien fins a vendre els nostres productes. Hem fet un taller de costura, ens van visitar per explicar-nos consells per dissenyar un bon logo, hem pogut escoltar xerrades de màrqueting per tal de vendre millor els productes, ens hem distribuit per departaments, hem creat productes i finalment els vam vendre al mercat del poble.

Amb els beneficis que van fer, van decidir donar un 10% a cáritas, i la resta els van destinar a comprar esmorzar per tots/es i fer una sortida al parc de l’Oller. Realment ha estat un projecte on hem après molts conceptes que ens poden servir per la nostra vida.

Clicant a FOTOS podeu veure totes les imatges d’aquest projecte.