PROJECTE APADRINAMENT LECTOR

Ja hem començat el projecte de padrins lectors. Els padrins lectors consisteixen, en què tot el cicle grans tenen un nen/a assignat més petit que ell/a. Cada curs té un dia per anar a l’hora del pati amb el seu fillol/a i li llegim un llibre curt i adaptat a la seva edat. Després de llegir el conte anem a jugar una estona amb ells al seu pati. Creiem que és important fer padrins lectors perquè els nens/es aprenguin a llegir i que els motivi la lectura. El 3 de novembre els nens/es de 6èA van anar a començar aquest projecte amb els alumnes d’I5. Va anar molt bé i els hi va agradar llegir contes amb els seus padrins i padrines. A nosaltres també ens agrada molt perquè podem passar una estona divertida amb ells/es. El principal objectiu d’aquest projecte és que quan acabi el curs s’animin a aprendre a llegir i a fer-ho més sovint.

Judit i mar, alumnes de 6è A.