Primera reunió de delegats/des verds/es del curs

Aquest passat dijous dia 22 d’octubre vam donar el tret de sortida a la primera reunió de delegats/des verds/es del curs. En aquesta reunió hi ha assistit un o dos representants de cada curs des de P-5 fins a 6è juntament amb les mestres de la Comissió d’Escola Verda. En aquesta trobada s’ha fet un recordatori de les accions de reducció i reciclatge de residus que portem a terme a l’escola com l’Apilo, els clakis, els embolcalls de l’esmorzar, el compostador  per tirar les restes de matèria orgànica per obtenir adob, etc per tal que en facin un traspàs al seu grup d’iguals i als nous alumnes de l’escola.

Els i les delegats/es  verds/es se’ls ha fet entrega de la llibreta verda on prenen notes de les accions a favor del medi ambient que portarem a terme a l’escola. La seva funció és principalment ser els i les portaveus dels seus companys/es de classe i tenir iniciativa a l’hora d’organitzar i portar a terme activitats de conscienciació i preservació del medi ambient.

El mes que ve ens tornarem a reunir per posar fil a l’agulla a totes les vostres propostes.

Comissió Verda