Preparem el pas a la Secundària

El passat dimecres 23 de febrer tres alumnes de l’Institut Pere Barnils de Centelles van venir acompanyats d’una professora referent per explicar les seves vivències i canvis en la nova etapa educativa.

Els i les alumnes de 6è de la Muntanya ens vam preparar prèviament un recull de preguntes i inquietuds que volíem saber respecte al funcionament de l’institut, horaris, matèries, agrupaments, etc.  Els volem agrair la seva visita i l’aclariment de totes les preguntes que els vam fer.

Finalment, el dimarts 1 de març a la tarda vam agafar el tren i vam poder veure “in situ” les instal·lacions de l’institut Pere Barnils acompanyats també per  una alumna de 4t d’ESO representant  “del programa coach d’acompanyament a nous alumnes”. També vam poder conèixer la directora del centre, l’Eva Antonell que ens va fer una introducció a la sala d’actes en arribar.

Ens va agradar molt poder assistir a la visita i resoldre aquells neguits que teníem.