POSEM EN JOC EL QUE HEM APRÈS!

Aquest 15 de maig els i les alumnes de 5è,vam anar a fer jocs relacionats amb projecte: El Montseny a l’escola, a un bosquet, al costat del camp de futbol.

Quan vam arribar, ràpidament vam deixar les motxilles i vam començar el primer joc. El Rubén i en Xavier ens van pintar una línia, al front, que podia ser de tres colors diferents: Blanc (llop), verd (cérvol) i blau (pastura). Els que tenien la línia blanca només podien atrapar als cérvols, els que tenien la línia verda només podien atrapar a la pastura i els que tenien la línia blava havien d’escapar. Amb aquest joc vam aprendre la relació que tenen els animals entre ells i vam acabar d’entendre el concepte d’ECOSISTEMA. El segon joc feia referència a la vida dels tritons que viuen al Montseny. Aquest joc consistia a fer 2 grups, el primer grup representaven els tritons i cada membre del grup escollia que necessitava: menjar, aigua o amagatall i l’altra meitat representava: aigua, amagatall o menjar. El “tritó” que no trobava el que necessitava estava eliminat. Vam entendre que ha d’haver-hi un equilibri entre el menjar, la quantitat d’aigua i els amagatalls. També vam fer un altre joc que havíem de fer una rotllana i dos companys o companyes es posaven al mig, havien de portar uns cascavells i un antifaç, era molt complicat perquè s’havien d’atrapar.

Vam estar tot el matí fent diversos jocs, ens va agradar molt, ja que ens van ajudar a acabar d’entendre i consolidar diferents conceptes.

Dana Vila 5è