PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!

Bon dia!   Avui divendres 10 de febrer hem tingut la visita molt esperada del Rei Carnestoltes. Estarà amb nosaltres tota la setmana i ens ha preparat unes consignes espectaculars que tots i totes hem de complir.

Els i les alumnes de 6è han passat per totes les classes amb el Rei Carnestoltes anunciant el pregó amb la consigna de dilluns. Serà una setmana fantàstica i molt divertida.

El dilluns 13 de febrer tots i totes hem vingut vestits “d’etiqueta”.

El dimarts 14 de febrer tots i totes hem vingut amb un complement ètnic. Avui hem elaborat un complement per la nostra disfressa en diferents tallers creatius i engrescadors.

El dimecres 15 de febrer tots i totes hem vingut amb pentinats ben divertits.

El dijous 16 celebrem el Dijous Llarder anant d’excursió i seguint la consigna del Carnestoltes de portar un barret o un complement al cap. El Cicle Petits ha anat al matí a les Alzines d’Avencó i el Cicle Grans juntament amb l’alumnat de 3r als Terrissos Vermells.  L’alumnat de 1r i 2n han celebrat aquesta diada a la tarda amb un berenar darrere el camp de futbol. Ha estat una jornada molt engrescadora i l’hem gaudida intensament.

El divendres 17 hem celebrat una gran festa, la Rua. Hem seguit al rei Carnestoltes i fent gresca pel carrer. Tot seguit l’AFA ens ha convidat a esmorzar al parc. A la tarda el gran judici del rei Carnestoltes… Visca la gresca!!

FOTOS PREGÓ

FOTOS CICLE GRANS