Monogràfic de l’art urbà

Durant aquestes primeres setmanes de curs els i les alumnes del cicle de Grans hem aprofundit sobre diferents artistes d’art urbà contemporanis. Ha estat un monogràfic amb activitats de recerca, d’aprenentatge de vocabulari específic del món de l’art, de síntesis d’informació, d’elaboració de murals, de treball en equips i d’exposicions orals amb els companys/es de la nostra classe i també amb la setantena d’infants que formen part del cicle de grans de l’escola. Aquests ens han coavaluat a partir d’una rúbrica en què es tenia en compte la qualitat de la informació exposada, el to de veu, la postura, el contacte visual amb el públic, així com també les fonts de consulta d’informació.

Així doncs, els de 6è hem fet de modelatge pels de 5è i els de 4t. Durant la propera setmana podrem gaudir de la resta d’exposicions orals. Amb aquests murals decorarem el passadís del nostre cicle. Esperem que us agradi el resultat.

Vegeu-ne les fotografies.