MATEMÀTIQUES MANIPULATIVES

A l’escola, dediquem tres dies a la setmana a l’estudi de les matemàtiques, i cada dia és una experiència emocionant. Dividim aquesta assignatura en tres parts per fer-la més interessant. Primer, tenim el laboratori de matemàtiques, on practiquem sumes, restes, multiplicacions, divisions, potències… És com un lloc màgic on els números es converteixen en reptes que estimulen la nostra ment.

La segona secció inclou els reptes dels Bmat. Aquí, ens enfrontem a enigmes matemàtics emocionants, resolent-los d’una manera divertida. La nostra meta no és la competició, sinó gaudir del procés d’aprenentatge i resolució de problemes.

Finalment, tenim les matemàtiques manipulatives, on utilitzem peces de figures geomètriques, així com bitllets i monedes, i moltes coses més, per comprendre conceptes com les formes i els diners. Aquesta part ens ajuda a veure com les matemàtiques es relacionen amb la vida real.

Les matemàtiques a l’escola molen molt.

Èric Puig Sedas (alumne de 6èB)