L’últim dia d’escola, ens mullem!!

Divendres 21, tots els nens de l’escola, vam fer un gymcana de jocs d’aigua a la pista.

Abans de començar a mullar-nos, els nens de 6è van repartir uns diplomes a les mestres que han tingut durant la seva escolarització. Va ser molt emotiu ja que també vam despedir, amb un ram de flors, a l’Olga que es jubila el curs vinent. Que tinguis molta sort!

Va ser un matí molt divertit i passat per aigua. Hi havia jocs molt diversos: carreres amb gots plens d’aigua, fer punteria amb xeringues, relleus d’omplir galledes amb esponges, passar la bomba, mullar als companys amb xeringues….

Després de la remullada vam menjar un gelat!

Aqui us deixem un seguit de fotos i veureu que bé ens ho vam passar!