L’ESCOLA PARTICIPA AL LET’S CLEAN UP !

Un cop més, divendres 5 de maig vam sortir pels voltants de l’escola a recollir deixalles.

Cicle Petits vam anar al bosquet que hi ha al costat de l’escola. FOTOS En total vam recollir 13 kg de deixalles.

Cicle Mitjans vam anar al voltant del Castell de Cruïlles. FOTOS En total vam recollir 18 Kg de deixalles.

Cicle Grans vam anar al voltant del Molí de Can Vilar. FOTOS En total vam recollir 120Kg de deixalles.

Hem posat el nostre granet de sorra per evitar el canvi climàtic, i hem pres consciència que no podem llençar les deixalles a terra. Esperem que ho tinguem molt clar i molt aviat no calgui fer aquesta activitat.

1. Anna Fontseca

Moltes gràcies a tots i a totes els i les participants. Com molt bé diu l’article esperem que aquesta activitat no s’hagi de fer en els propers cursos…però mentrestant ajudem a difondre la consciència mediambiental. Aiguafreda i els seus entorns són de tots i totes i és una sort tenir tants espais verds.