LA CASTANYADA

El passat dimarts, 31 d’octubre, vam celebrar la Castanyada a l’escola. A primera hora del matí vam fer diversos jocs cooperatius a la pista. Després vam anar a la classe i vam fer un tastet de fruites de tardor: magrana, moniato, codony, taronja, mandarines, raïm,…

Aleshores, vam anar al pati a jugar una estona.

Després del pati, el cicle grans vam ajudar a fer les paperines dels més petits: Els de 4t van fer les paperines amb I3, els de 5è amb I4, els de 6èA amb I5 i els de 6èB amb 1r.

A la tarda, vam passar a recollir al cicle de petits i els vam acompanyar a la pista. Va venir la castanyera i els nens i nenes de I3 fins a 3r van cantar cançons. A continuació, tota l’escola va cantar i ballar la cançó de la castanyera.

Volem donar les gràcies a les famílies que van venir a ajudar-nos a fer les castanyes!

Alumnes de 5è

Fotos Cicle Petits