LA CASTANYADA

Un any més hem celebrat la castanyada!!

Durant el matí, tots els nens de l’escola han fet manualitats amb elements de la tardor: taller de banderoles, taller de resseguir fulles amb pintura i taller de ceres per fer un mural gran entre tots.

Desprès de tanta feina, hem carregat piles amb l’esmorzar. Hem compartit les fruites que hem portat de casa: mandarines, raÏm, pomes, peres, magranes, moniatos… Tot boníssim!.

Als més petits de l’escola i als nens de 1r i 2n els ha visitat la castanyera Angelina abans d’esmorzar.

A la tarda, han vingut mares i pares a ajudar-nos a torrar les castanyes. Hem pujat tots a la pista i ens les hem menjat!. L’Angelina ha vingut a acomiadar-se fins l’any vinent.

Ha estat un dia molt divertit i el temps ens ha acompanyat!

Moltes gràcies a les famílies per la vostra col.laboració.

Us deixem un recull de fotos de totes les activitats que hem fet durant tot el dia.