La carta – 3rB

Els alumnes de tercer B hem treballat la carta. Per fer el treball més dinàmic hem enviat una carta de veritat!!!

El pas inicial va ser conèixer les diferents parts de la carta i una vegada ja estaven preparats per fer la carta desitjada, ens vam ficar a treballar.

El primer pas va ser fer l’esborrany de la nostra carta, on cadascun dels alumnes va triar la persona a qui volia escriure. Una vegada l’esborrany estava finalitzat i amb les seves respectives faltes d’ortografia corregides, va ser el torn d’escriure la carta a net. Un cop finalitzat aquest procés, cada alumne va escriure la direcció i el remitent en el sobre i va introduir la seva carta. Per finalitzar aquest procés, es va col·locar el segell.

I ara quedava la part més atractiva pels alumnes, anar a correus i enviar la NOSTRA CARTA!!!

Com a conclusió dir què, ha estat una activitat molt enriquidora pels alumnes i que els hi ha agradat moltíssim. Ara només queda, que les persones responguin la carta i els alumnes segueixin practicant aquest canal de diàleg tan meravellós que tenim.

Aquí us deixo l’enllaç de les fotografies.

Alberto