JUGUEM A QUIDDITCH A L’ESCOLA HOGWARTS- LA MUNTANYA

Durant aquesta setmana i dins del projecte “Com són els éssers mitològics de Harry Potter”, els nens i les nenes de 3r B han estat jugant al Quidditch en la classe d’Educació Física.

El Quidditch és el nom d’un esport fictici practicat per personatges del món màgic en la sèrie de novel·les Harry Potter, escrites per J. K. Rowling. El practiquen estudiants d’escoles com el col·legi Hogwarts de Màgia i Bruixeria i seleccions de tots els països. La característica principal és que es juga volant sobre escombres màgiques.

L’Albert els va explicar les regles del joc, els noms de les diferents pilotes (Snitch, Bludgers i Quaffle) i les diferents posicions per situar-se en el camp. Un cop al pavelló, es van endinsar al món de Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw y Slytherin.

Els equips van ser mixtes i hi havia quatre posicions específiques (caçadors, cercadors, batedors i guardians). No hi va haver una durada determinada del partit ja que aquest acaba quan es captura a la Snitch dorada.

Ha estat una experiència fantàstica i molt divertida. Els nens i nenes han gaudit molt i de segur que ara ja saben més coses sobre el Harry Potter.