JA TENIM ELS/LES ALUMNES DE CROÀCIA, LITUÀNIA, ESLOVÀQUIA I TURQUIA A L’ESCOLA!

Avui, dimarts 19 d’abril han arribat a l’escola els/les alumnes i els/les mestres de Croàcia, Lituània, Eslovàquia i Turquia.

Tots els nens i nenes  els/les hem rebut amb banderoles i amb danses catalanes.

L’alcalde, la regidora d’educació, la coordinadora del CRP i el president de l’AFA també han estat presents a la recepció. L’ajuntament ha donat un detall per a cada país. El coordinador turc del projecte, el Sulleyman,  ha fet entrega d’un record per l’escola.

Durant tota la setmana els hem preparat un munt d’activitats i visites a la Sagrada Família, el Camp Nou, Montserrat, el Parc Güell, visita a Aiguafreda i a Vic….i conèixer el cor de la ciutat de Barcelona i la Diada de Sant Jordi.

Un cop més donar les GRÀCIES a les famílies que han format part d’aquest projecte i ens han ajudat a preparar el sopar de comiat. Ha estat una vetllada preciosa!

També volem agraÏr l’assistència a aquest comiat als Geganters d’Aiguafreda, a la Batucada de Sant Martí, a les Gitanes de l’Ametlla i als Diables de Centelles. Ens ho hem passat genial!