ELS NENS I NENES DE 3r HAN GUANYAT EL PREMI DE LA PILARIN BAYÉS DE CONTES ESCRITS.

Aquest matí la Pilar Bayés ha vingut a la nostra escola a anunciar els nens i nenes de 3r que han guanyat el premi de contes escrits “Migracions, un planeta en constant moviment”.

Ha estat molt emocionant ja que ells/es no ho sabíen. A més, la Pilar, ha vingut  acompanyada per la Noemí de Sant Joan de Déu i dos reporters de l’INFOK i aquesta tarda serà emès per TV3 a 19.30h

ENLLAÇ INFOK

I que és aquest premi?

El Premi Pilarín Bayés convoca cada curs a nens i nenes de Primària de tot Catalunya a crear contes sobre una temàtica al voltant dels valors. Una oportunitat per fomentar a l’aula l’escriptura i l’educació en valors, a més d’apropar els llibres als infants i estimular la seva imaginació.

D’entre els contes rebuts, el jurat escull 20 contes, que són publicats en un llibre il·lustrat per la Pilarín Bayés.

La comunicació del veredicte es fa coincidir amb el dia de Sant Jordi i, al mes de maig es convoca a les escoles guanyadores a una festa per fer el lliurament dels premis als autors dels contes guardonats.

El Premi està organitzat per Obra Social Sant Joan de Déu i Editorial Mediterrània.