Danses Cicle Grans

Els alumnes de Cicle Grans hem treballat dues danses diferents a Música durant tres sessions d’aquest mes de novembre.

Els alumnes de cinquè han treballat “La polca d’Ours”. Aquesta dansa prové dels Pirineus i té el seu origen a la regió de la Champanya. El seu nom, traduït al català significa “La polca de l’Ós”.

Amb els alumnes de sisè hem fet ball de bastons! Vam ballar la peça musical “El Virolet”, una peça tradicional catalana. Després de tres setmanes d’assajos, estem molt contents d’haver-ho pogut representar davant dels mestres.

A l’enllaç de sota, podreu veure els vídeos de les dues danses. Esperem que us agradin!