CONCURS DE DIBUIX DELS ODS

l’AFA ha organitzat un concurs de dibuix per a tota l’escola. La temàtica ha estat els ODS ja que és l’eix transversal d’aquest curs.

Avui ha vingut el jurat a mirar-se tots els dibuixos i ja tenen els/les tres guanyadors/es de Cicle Petits, els/les 3 guanyadors/es de Cicle Mitjans i els/es tres guanyadors/es de Cicle Grans. Els ha costat molt decidir-se, ja que ens han dit que tots els dibuixos són molt bonics i estan molt treballats. Els membres del jurat han estat: David Casals Moreno (llicenciat en Belles Arts per la Universitat de Barcelona), Josep Izquierdo Balmes (artista, aquarel·lista, col·leccionista d’art i empresari)  i l’Eulàlia Izquierdo Munuera (mare de l’escola).

Dimecres 22 a les 11.30 h vindrà  una representació de l’AFA a fer l’entrega de premis. També es farà un sorteig amb tots els dibuixos dels nens i nenes que han participat en el concurs.

El passadís ha quedat molt bonic!