Comiat 6è

Avui hem fet una festa per celebrar tots els anys que l’alumnat de 6è ha passat a la nostra escola. Avui tots aquests nens i nenes acaben una etapa per començar-ne una altra a l’institut.

Hem començat l’acte a quarts de 10 del matí. Els alumnes de 6è han fet una volta per tot el pati i les seves famílies, juntament amb la resta de l’alumnat, els hem aclamat amb un fort aplaudiment. Hem començat amb el discurs del tutor i direcció i seguidament se’ls hi ha fet entrega d’un diploma i una caixa amb tot d’objectes per recordar el seu pas per l’escola. Dos alumnes de 4t han sortit a explicar el perquè de cada objecte que hi havia a la caixa. A continuació, quatre representants de 6è han sortit a llegir un discurs que han preparat amb tota la classe. En aquest discurs han fet un resum de tot el seu pas per la primària i han recordat vivències que han compartit amb els seus companys/es i mestres.

Un altre moment emotiu de la festa ha estat quan els alumnes de 6è han fet entrega d’un diploma a l’alumnat d’I5, deixant així pas a la primària. D’aquesta manera hem volgut simbolitzar aquest pas generacional.

A continuació ha vingut la 2a part de la celebració. Hem fet entrega d’un ram de flors a dues mestres que deixaran de formar part del claustre de l’Escola la Muntanya després de molts anys. La Dolors, ja que aquest curs es jubila i, per tant, l’any que ve ja no estarà amb nosaltres, i a la Lourdes, que de cara al curs que ve l’han destinat a una altra escola. Seguidament, l’AFA també ha fet entrega d’un detall a la Dolors i li han llegit unes paraules d’agraïment. Des de l’ajuntament també se li ha fet un petit reconeixement i agraïment.

L’escola també ha volgut donar les gràcies a la regidora d’educació de l’ajuntament d’Aiguafreda, ja que després d’alguns anys, deixa la regidoria. S’ha volgut agrair el recolzament i el treball fet durant aquest temps.

Per finalitzar, s’ha fet el tradicional llançament de birrets i les famílies s’han pogut fer fotos i abraçades amb els seus fills i filles. Ha estat una vetllada molt emotiva i tendre, on tots i totes n’hem format part, alumnes, mestres, famílies i ajuntament.

Clicant a FOTOS podeu veure totes les imatges.