CELEBRACIÓ DE SANTA CECÍLIA D’ALT NIVELL

Com cada any per Santa Cecília, patrona de la música a l’escola celebrem amb diversos actes la jornada.

Pel matí hem pogut gaudir d’actuacions de molta qualitat a diferents aules de la nostra escola de la mà dels nostres mestres de música (Alba Vilardell amb el seu acordió i Paula Sendim, cantautora amb guitarra i piano), d’alguns dels nostres alumnes (Elisabet Seebach i Finn Mcniff al piano i Eudald Geli a la bateria) i de Cecília Maurich cantant professional.  El ball també hi va tenir cabuda a la nostra celebració de la mà de la mestra Dolors Puigblanqué que va conduir l’espai “Just Dance”. Cristina Martín, vetlladora i monitora de menjador, també va fer la seva aportació improvisada al piano.

Per la tarda cada classe va fer una petita actuació al pavelló.

Les actuacions de qualitat i la bona organització durant el dia van ser la tònica d’una bonica celebració. Agraïm la feina de les mestres de música de l’escola Alba Vilardell i Paula Sendim que la van fer possible.