BONES NOTÍCIES PER A LES NOSTRES LECTORES I LECTORS!

A principis de curs l’escola va rebre, a través de l’Ajuntament d’Aiguafreda, una subvenció de la Diputació per a la compra de contes i de llibres nous per a la biblioteca escolar.

Aquestes partides econòmiques són fonamentals per “enganxar” els nostres infants al gust per la lectura: a qui no li agrada l’olor d’un llibre nou, de contingut i de format actualitzat i amb il·lustracions que enamoren?

Ja ens ha arribat una bona part dels nous exemplars! Estan a punt perquè el nostre alumnat en pugui gaudir i agafar-los en préstec.

Volem agrair a l’Ajuntament d’Aiguafreda la seva implicació per a la millora de la competència lectora dels nostres menuts i de les nostres menudes, així com també agrair a la llibreria solidària AFAC fer-nos fàcil el camí per ampliar el fons bibliotecari de l’escola.